回復 1# KevinF


    可以~不過香港得唔得就唔知~
係外國大把人咁做

TOP

去拎去同d職員講都要好大勇氣架,
同佢講我部機返黎無野,唔知點解忽然凹左,
可唔可以換過部俾我.
我自問唔敢 ...
king0906 發表於 2013-1-6 23:46


樓主敢出post 問已經好大勇氣啦,都唔差在去問埋職員

TOP

$1000 sell to me :)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一千幾佰就無謂貪啦。。。自己整懶咩人

TOP

照用啦又唔係有其他問題

TOP

人為一眼就睇得出啦

TOP

回復 24# aiyume
咁好人架你
第5+6點簡直係拎樓主出黎公X

TOP

回復 24# aiyume


   

TOP

去試下換囉 唔得先硬食

TOP