本帖最後由 Mr.Poon 於 2013-11-1 10:57 編輯

我會楝IPAD AIR
自己有IPAD 4,係嫌重,但唔嫌大,大D做好多野都方便D,睇片都好睇D
開網頁都易睇D,唔洗下下放大

最重要係我有玩BF4,11月19日可以用指揮官APP玩GAME,呢D APP當然係大MON有著數

TOP

我會楝IPAD AIR
自己有IPAD 4,係嫌重,但唔嫌大,大D做好多野都方便D,睇片都好睇D
開網頁都易睇D,唔洗下下放大
Mr.Poon 發表於 2013-11-1 10:55



手持 IPAD 3 的表示完全同意

TOP

本帖最後由 hofct 於 2013-11-1 12:41 編輯
有人LIVE CHAT問過藍精靈,兩部都係1GB
卍TCH卍 發表於 2013-11-1 09:04 AM


幫補圖:

http://www.anandtech.com/show/7460/apple-ipad-air-review
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 23# hofct
想問下資料來源可信性高唔高?極高定直頭等同官方?

TOP

本帖最後由 hofct 於 2013-11-6 18:34 編輯

回復 24# lam33369369

睇你自己信唔信 anandtech 啦,反正我是信了~

TOP

回復 25# hofct
唔係寸你,因為想買mini2,所以如果兩部都係1 gb ram既話呢,咁mini2就會去馬

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 26# lam33369369

我明白的。iPad mini Retina review 仲未出,你可能要再等下。

TOP

回復 28# hofct
我諗九成九都係1 gb ram,如果萬一係512 mb ram,咁就真係中伏了...

TOP

自己想買MINI2
手上已有A營大平版,
所以買部較細的帶出街仲方便
(不過都係等實機出再決定)

TOP