Mr.Poon 當前離線
中級會員
TOP
klau1001 當前離線
初級會員
我會楝IPAD AIR 自己有IPAD 4,係嫌重,但唔嫌大,大D做好多野都方便D,睇片都好睇D 開網頁都易睇D,唔洗下下放大 Mr.Poon 發表於 2013-11-1 10:55
hofct 當前離線
進階會員
有人LIVE CHAT問過藍精靈,兩部都係1GB 卍TCH卍 發表於 2013-11-1 09:04 AM
lam33369369 當前離線
lcska02nkc 當前離線
Banned
fung_peace 當前離線
Brian