回覆  chisato721


    請問師兄 air 1 升左之後有冇弊病?睇見其他師兄用某些型號話耗電如倒水。
我部 a ...
byuk 發表於 2015-4-15 12:47 PM


ipad air up咗⋯⋯wifi好好多

TOP

謝各位意見,升了,so far so good

TOP

請問up左會唔會耗電快左?

TOP

Ipad2 up咗順咗
bassfranky 發表於 2015-4-10 01:31



    what was the ios before?

TOP

我的iPad升上8.3後電量如倒水請況已改善, 我將所有Background refresh App內所有的app關掉, 待重新開機再逐一開返, 如此搞返好Home and lock screen狂食電的問題, 如有雷同的CHING可作為參考.

TOP

what was the ios before?
BoredAtWork 發表於 2015-4-17 13:08



    有幾新up 幾新

TOP

Air 2上咗,safari load網頁好咗,撥網scrolling順咗好多

TOP

Ching,  你地用spotify /聽音樂 Apps 既時候會唔會要好耐先開到個apps 啊?

TOP

由 8.1 升上 8.3 大半個月,好似順左。電用得比先前略快,沒數據,只是感覺。使用量沒大差別情況下,差電比以往密了一些。不過不算厲害。

TOP

本帖最後由 no_on888 於 2015-5-7 09:13 編輯

無JB,no way

Apple 成日要屈人up,所以我連Apple watch 都吾買

TOP