回覆 15# kingking1001
我部ipad mini2由7.1.4升上9.1慢左好多, 重要一日最少彈app一次
又係呢句, 唔通兩,三年後再討論?
個個就係針住呢部機做唔到乜乜乜..唔值呢個價.
個個踩到部機一文不值
又有無考慮過部機耐用,設計,體驗,實際使用?
ipp用唔到3ds max, 唔通實際使用上會用到?
耐用? 講到無野好講? 用十年?
大家都咁.小看軟件更新ge影響.根本ipad pro個靈魂就在於ios再加上大mon
點解ios唔可以出大mon機?點解ios唔可以做更專業工作?
個個人只係覺得ios只係"娛樂"之用
呢加ios9, 唔通上左ios10, 個ps會有同windows版一樣既功能?
係pro tab呢個市場.係使用上就有好多大分別
相反我就覺得surface系列特顯唔到"平板電腦"特性
買在返黎你有幾何拎上手玩佢D apps?咪又係插住個KB pad做野?
你有幾何run個exe用佢個touch screen?(你會用touch screen黎玩LF2?極速落樓梯?)
我覺得係整合失敗
SP4一出.接近成皮野一部.做到D野.又會覺得值?對得住個價
SP3/4有跟枝筆, 你冇左件事? touch screen唔比人畫畫? 一定要打機/行exe?
ipp重要另外買添, 重要成788, sp枝筆先468
android 市佔超過8成, 姐係android 好過iphone?
又話者.你拎住兩部機.你想用邊部.邊部用ge時間長
就係最岩你la
姐係冇討論空間,
每個人都有少少唔同嫁啦, 唔洗討論, 自己想買乜就買乜, 唔洗問人
科技突破唔等於件產品會成功 |