本帖最後由 kingking1001 於 2015-11-18 02:20 編輯
ipad pro點同當年ipad1,當年ipad pro係教主打個江山出泥,殺死netbook
但係ipad pro出現更多人諗到既係appl ...
8達通 發表於 2015-11-18 01:29



   
apple要張ipad同mac分開係絕對有原因.

touch screen操作同mouse+KB操作係有好大分別

現在電腦講求人性化操作

SP有整合失敗感覺就係
因為MS硬把電腦 加入平板電腦元素...
當成"平板電腦"

而現時最有可能整合補完ge就係"平板電腦"呢個指標(一部成功的平板電腦點會唔考慮人性化操作?有touch screen何不好好善用?)
我覺得暫時最人性化.就係ios
如今ipad pro升至4 gb ram,而且又同adobe合作
係對ios導入專業市埸一大步

你都識講.ipad1打個江山出泥
換句話說ipad pro有很大發展可能性

但係ipad pro岩岩出呢段時間.
我覺得唔應該立即把SP專業功能同性能,盲目比對(好多人鍾意咁做)
ipad pro仍有好大潛力

到底係電腦遷就用家,還是用家遷就電腦?

TOP

你買ipad係享受個體驗
而唔係只係買佢做到乜做到乜
唔好唔記得ios都係會keep住更新.今日做唔到..唔代表聽日都做唔到
kingking1001 發表於 2015-11-17 19:03



   
哩3句野我真係睇唔透

TOP

問題係.. 除左筆外,講真果句我真心唔係好覺佢究竟可以強 iPad Air 幾多....
如果你話專業繪圖師,當呢部 ...
ayacalip 發表於 2015-11-17 22:54


唔好玩啦,真係揾食邊會用iPad Pro呀
日本畫漫畫同動畫揾食個班(唔係迪士尼個種畫個卡通原型,電腦制作)
三四千張原稿iPad Pro?
個個話同adobe合作就好似有前境
你畫完初稿用電腦修正,iPad Pro估都估到無可能可以做到啦,下下話等app發展
迪士尼話用iPad Pro得,隨時佢地根本一直係用開紙,畫個人物原型,幾個動作
到呢家根本好多人都仲係用紙畫,電腦做後期
wacom已經算係潮一代,後生仔既玩意,設計個邊
到呢家日本方面都無聲氣就知,iPad Pro當輔助形式
出街唸到新設計,即場發下揮就得
但係取代揾食工具,咪玩啦,真係日日畫幾百張原稿既人都味出聲

一班根本唔畫圖既人代表人地發言好似支筆壓感數就識飛
iPad Pro根本就係一部放大部iPad,比起一般iPad支援多左支筆咁解,同係呢家唯一擁有A9X,4GB ram
性能下一代Air3一定追得上Pro,就係唔知用A9X定係都係同Pro2統一 A10X,可能主頻無Pro咁高,ram唔夠多
講話iPad Pro性能幾強,可以玩幾耐,簡直係笑話,等Air3出左,行A10X,咁你咪繼續用Pro1
蘋果既野下代就肯定係咁先啦,A10X又翻多成倍性能,到時部Pro同Pro2即刻變龜兔賽跑
當年出iPad Air哇!幾輕幾快!呢家拍去部Air2,Reload到你九彩
等時Pro2可能又革命性輕左成倍又點又點
Smart keyboard根本唔係咩技術野,只係官方出品,就係咁簡單
唔好唔記得,傳說中既IOS10,隨時有殺手級既動畫特效,程序佔用等緊你

我自己就預左Pro4/iPad Pro是旦出一部
自己有Air2,Pro3。呢家就係等緊Pro4 i7版本出貨,睇下用電同熱量點先
唔係中意M$,只係單純為玩skylake i7,外星科技

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

阿 king king 可能唔知道ipad sales 年年跌
跌到mini 隔年先更新
跌到有廠停產ipad
事實上ipad 並唔係平板電腦上最受歡迎既產品。
而其中一個原因係iphone6+

你問我ipad pro 算唔算伏,唔算。
但ipad pro 推唔推得番起 ipad sales ,i doubt it.

TOP

本帖最後由 bobopig 於 2015-11-18 13:41 編輯
問題係.. 除左筆外,講真果句我真心唔係好覺佢究竟可以強 iPad Air 幾多....
如果你話專業繪圖師,當呢部 ...
ayacalip 發表於 2015-11-17 22:54



    只可以話有買貴, 冇買錯.

雖然佢機能機, 但未必可以用幾年.....
當然 IOS 可以不斷更新.
但問題 APPLE 都可以 LOCK 野. 只係第幾代打後先可以更新到呢個功能. 就算你部機仲有能力.....

又或者簡單一個新功能. 要有粒新晶片先得. 好似 TOUCH....

好似分屏,  AIR 1 有冇支援 ? 因為 1G RAM 而冇 ?

同埋唔可以話 IPAD PRO 比 AIR 多左支筆, 好玩左.
AIR 1 同 AIR 2 都有第三廠出筆. 只係 APPLE 呢支更加好用可能. ( 因為仲未有能會掂到 )

TOP

回覆 15# kingking1001
又唔見你講下ios 8 升9.1順在幾多?

我部ipad mini2由7.1.4升上9.1慢左好多, 重要一日最少彈app一次

我叫你地班人放長相眼睇.

又係呢句, 唔通兩,三年後再討論?

個個就係針住呢部機做唔到乜乜乜..唔值呢個價.
個個踩到部機一文不值
又有無考慮過部機耐用,設計,體驗,實際使用?

ipp用唔到3ds max, 唔通實際使用上會用到?
耐用? 講到無野好講? 用十年?

大家都咁.小看軟件更新ge影響.根本ipad pro個靈魂就在於ios再加上大mon
點解ios唔可以出大mon機?點解ios唔可以做更專業工作?
個個人只係覺得ios只係"娛樂"之用

呢加ios9, 唔通上左ios10, 個ps會有同windows版一樣既功能?

係pro tab呢個市場.係使用上就有好多大分別
相反我就覺得surface系列特顯唔到"平板電腦"特性
買在返黎你有幾何拎上手玩佢D apps?咪又係插住個KB pad做野?
你有幾何run個exe用佢個touch screen?(你會用touch screen黎玩LF2?極速落樓梯?)
我覺得係整合失敗
SP4一出.接近成皮野一部.做到D野.又會覺得值?對得住個價

SP3/4有跟枝筆, 你冇左件事? touch screen唔比人畫畫? 一定要打機/行exe?
ipp重要另外買添, 重要成788, sp枝筆先468

兩部機,邊部多人用.就係一部好機啦.

android 市佔超過8成, 姐係android 好過iphone?

又話者.你拎住兩部機.你想用邊部.邊部用ge時間長
就係最岩你la

姐係冇討論空間,
每個人都有少少唔同嫁啦, 唔洗討論, 自己想買乜就買乜, 唔洗問人

沒有長遠眼光.科技何有突破?

科技突破唔等於件產品會成功

TOP

回覆 21# kingking1001
你都識講.ipad1打個江山出泥
換句話說ipad pro有很大發展可能性

如何換句話說呢?
ipad 成功 =/= ipad pro 成功

但係ipad pro岩岩出呢段時間.
我覺得唔應該立即把SP專業功能同性能,盲目比對(好多人鍾意咁做)

咁應該同咩比較呢?  ipad mini 4? ipad air 2 ?

到底係電腦遷就用家,還是用家遷就電腦?

係要互相遷就, 唔係你話點解要用鍵盤打字咁麻煩,
點解個電腦遷就我, 發明腦電波打字咪得囉,

TOP

又唔係好覺係伏 , 感覺 air 取代 mini , pro 頂上 air 位 , 只覺ipad mini 存在價值真係越來越細  , 3,4代發佈都快速完成 , 已非核心產業(只在個人選用程度的感覺)
依家mini 都係比個女同仔玩 , 老婆同我都係用air / iphone +. 個女(4歲)有得撰擇都選air比部mini我 , 正常我是下代先會買 , 主要在家娛樂 , 改朝換代 , 正常不過也 .

TOP