momolee 當前離線
進階會員
我反而用過android後,覺得好煩好唔方便,因為無類似iTunes的一站式管理軟件。始終都係用返apple :h ... card_captor 發表於 2017-3-23 13:33
TOP
card_captor 當前在線
其實兩部都有好D 一部睇片, 一部打機睇雜誌上網 電話就IPHONE 搞掂 ... momolee 發表於 23/3/2017 15:25
Cartesius 當前離線
想問下IPAD 用唔用到SOPCAST 黎睇波? 聽FRIEND 講係唔得 momolee 發表於 2017-3-23 03:22 PM
dc97_2013 當前離線
臭屁 當前離線
用開sony z1 tablet..開始慢慢地..見新ipad 平,有d興趣 唔計jailbreak..想問下而家ipad插落電腦,電腦可以直 ... henry.p 發表於 2017-3-23 09:35
frmcfa 當前離線
認同.... 我好鐘意itune 因為好乾淨整齊... Android 係方便... 但我有整齊強迫症 ... 臭屁 發表於 23/3/2017 16:59
"整齊強迫症" 揮手。XDDDD 我甚至於嚴重到唔中意其他人掂我的機 :( card_captor 發表於 2017-3-23 18:08
我無你咁誇張... 不過我係另一類... 我放入機既野資訊要填好哂不能缺... 例如入歌... 名... 歌手名...專 ... 臭屁 發表於 2017-3-23 06:37 PM