回覆 23# conanhkg


    反而佢收返我packer成套交換 我就反耐中意

TOP

回覆 23# conanhkg


    有無可能係MN機?

TOP

回覆  conanhkg


    有無可能係MN機?
money仔 發表於 2017-10-9 01:26

有得用就算啦,你唔係要賣出去嗎?

TOP

有冇話買邊隻色冇咁易出事

TOP

must be NN s/n.

TOP

其實咩事?頂樓話多得ios11唔少係因為升左ios11壞mon?咁應該係software問題。之後又話顯示排線鬆左,咁就係hardware問題,應該與ios11無關wor

TOP

回覆  SuperHakka
    估計係顯示屏排缐故障
money仔 發表於 2017-10-9 00:22

關ios 11乜嘢事?

TOP

其實咩事?頂樓話多得ios11唔少係因為升左ios11壞mon?咁應該係software問題。之後又話顯示排線鬆左,咁就 ...
Wanderer 發表於 2017-10-9 17:46


我都好好奇
up ios11 可以整壞mon 排線?

TOP

回覆 28# kumamon2015hk


    up完不斷重啟最後mon起吾返

TOP

回覆  kumamon2015hk


    up完不斷重啟最後mon起吾返
money仔 發表於 2017-10-9 22:53


   
等唔係問題,但個保養期要問返佢點計!應該順延返

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPad

TOP