suclabb 當前離線
進階會員
TOP
gk1250 當前離線
Daedae 當前離線
中級會員
剛打電話去 Hotline, 而家未有 Nano sim for mini 要遲下有消息先通知我 Daedae 發表於 2012-11-29 20:38
wongja 當前離線
我個日去問過話只有208才有sim only 4G或者可以用MUTI-SIM個啲PLAN. TAG-ON SIM 就冇啦. ... cybershot 發表於 2012-11-30 12:19
cybershot 當前離線
foggie 當前離線
☆★請你食麵丫☆★
我用緊80限速plan SMT要我升級無限速plan 先可以有tag on sim gk1250 發表於 2012-11-30 16:37
banpang 當前離線