用,小心d 好
(Sent from HKEPC iPad app)
wongja 發表於 2014-10-26 14:34 
除左手機, IPAD 2 同 AIR 都冇用. 一來咁大面積既保護貼貴, 二來. 如果唔羅出街, 就冇必要.
三, 最重要係. 今次加左塗層. 去防反光, 減低 50光.
你而家加番塊野上去. 又變番反光 ?
如果係咁, 我今次就真係情願你加錢去買 AC 好過.....
不嬲都係蘋果人
不過一年一部除左開頭打後都無乜討論既必要
(Sent from HKEPC iPad app) ...
wongja 發表於 2014-10-26 14:30  |