用,小心d 好

(Sent from HKEPC iPad app)
wongja 發表於 2014-10-26 14:34



除左手機, IPAD 2 同 AIR 都冇用. 一來咁大面積既保護貼貴, 二來. 如果唔羅出街, 就冇必要.
三, 最重要係. 今次加左塗層. 去防反光, 減低 50光.
你而家加番塊野上去. 又變番反光 ?

如果係咁, 我今次就真係情願你加錢去買 AC 好過.....
   




不嬲都係蘋果人
不過一年一部除左開頭打後都無乜討論既必要

(Sent from HKEPC iPad app) ...
wongja 發表於 2014-10-26 14:30

TOP

除左手機, IPAD 2 同 AIR 都冇用. 一來咁大面積既保護貼貴, 二來. 如果唔羅出街, 就冇必要.
三, 最重要 ...
bobopig 發表於 2014-10-26 14:48

同意,iPad我不嬲用cover唔用貼。

TOP

回覆 31# bobopig

最慘我花過
見過鬼怕黑

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

回覆  bobopig

最慘我花過
見過鬼怕黑

(Sent from HKEPC iPad app)
wongja 發表於 2014-10-26 17:37


其實我都花左一, 兩條痕, 但係唔覺眼算. 俾佢扣小小, 同我俾錢買多左貼. 但價錢差不多.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 35# jozifkwan

加埋要幾錢?我部機28號到....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 37# jozifkwan

咁抵,你識人o架?

TOP

同意,iPad我不嬲用cover唔用貼。
lafy 發表於 2014-10-26 16:45



    愚昧一問: 無Cover你點斜托部機?

如果坐係度睇片,點都要有一個cover 疊埋托住掛?

TOP

愚昧一問: 無Cover你點斜托部機?

如果坐係度睇片,點都要有一個cover 疊埋托住掛? ...
ayacalip 發表於 2014-10-27 12:13


佢話用COVER而唔用貼WOR, 唔係唔用COVER...

TOP