bobopig 當前離線
特級會員
而加d上台plan加得咁勁...叫人點上台... charcsc2000 發表於 2015-9-25 14:02
TOP
hoikei 當前離線
初級會員
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
我都係諗住個D限速PLAN, 大約98/118 任上.....但呢 D PLAN 都可以平價買電話, 一年兩個 QUATA..... ... bobopig 發表於 2015-9-26 13:38
no_on888 當前離線
有沒有CHING,MINI 4 LTE 用IPHONE 6 PLAN 上網出NO SERVICE嗎? 尋晚都仲得,今日成日 NO SERVICE 打去CS ... Eriku 發表於 2015-9-18 22:13
hihihi123hk 當前離線
Eriku 當前離線
kng2003 當前離線
9成想人用最貴既plan再+$80買多張平板sim 甜鬆餅糕 發表於 2015-9-25 12:35
dochi 當前離線
dm568
cpk 當前離線
Banned