Leica 當前離線
進階會員
TOP
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
我覺得睇片買番an仲好, 揀番部前置雙喇叭 此終單邊聲真係好難頂 Leica 發表於 2015-10-16 10:48
咩喇叭都沒用.. 識得睇應該搵部bose soundlink mini做輸出... charcsc2000 發表於 2015-10-16 12:40
其實有冇咩藍芽套件成個殼咁做到同樣雙輸出? Leica 發表於 2015-10-16 13:38
其實係平板度...雙輸出真係有用咩... 反而我煩在唔夠大聲.. 所以我先買左個bose soundlink mini... 聽歌 ... charcsc2000 發表於 2015-10-16 13:50
用開Htc m7,8,9 平板就z3 tablet 全部都前置雙喇叭 好啦依家換晒做ipad 同iphone,拎響手要兜住個喇叭等d ... Leica 發表於 2015-10-16 17:34