本帖最後由 b-29 於 2016-5-2 22:49 編輯
個問題係你冇證據, 換晶片緊係唔難, 難係work唔work姐,
同埋如果唔work既, 點解決姐 ...
戀人未滿 發表於 2016-5-2 22:28


咪系上文,要例子,要收據,更有埋錄音,短片,,,,,哂気!夏蟲不可以語冰!

TOP

最后个句,你唔信,我信,大家倾唔埋,
走人。

TOP

咪系上文,要例子,要收據,更有埋錄音,短片,,,,,哂気!夏蟲不可以語冰! ...
b-29 發表於 2016-5-2 10:48 PM

樓主up兩句就當係, 好野

TOP

樓主up兩句就當係, 好野
戀人未滿 發表於 2016-5-2 22:52



    ching你可以忍受到佢D殘體字+火星文,你真係好好野,我睇到就來眼耐

TOP

ching你可以忍受到佢D殘體字+火星文,你真係好好野,我睇到就來眼耐 ...
soseewong 發表於 2016-5-2 11:33 PM

haha,

TOP

冇叫你信!算吧!换蕊片糸D低技術工藝,抵系港人不願做而已。
b-29 發表於 2016-5-2 22:15


大陸人思維,十幾年前 原廠維修都係係香港人手式換 晶片,
依家冇人做就係人手做太慢,一個華強熟手一日都唔整唔到過5 ,6部機,重要唔包得
換底版,返廠一日可以翻修幾百部,包埋測試
換底版都唔知慳多幾多時間,同人手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有左好耐, 唔係乜野新聞, iphone 都得, 不過小心apple做野, upgrade 新IOS時變磚:

http://mrmad.pixnet.net/blog/pos ... F%E6%8E%A8%E5%87%BA

TOP

如果加到2GB RAM 我肯定去
ipad Air

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP