本帖最後由 tuyylihk 於 2016-10-12 17:18 編輯
回覆  tuyylihk


咩叫出完iPad3唔夠半年出Air?
你自己買得超遲係度賴Apple?
3代2012年3月出
Air成2013年1 ...
yuet_wah 發表於 2016-10-12 17:04

我當時都真係有少少唔妥佢架
不過分別真係好少,所以算數....

只係我回覆個位都唔知佢點樣藉iPad得出炒家既結論
自從3代開始根本就可以好準時換機....

而家就掉轉
Air3等到生草都未出...又唔想買Pro

唔夠位用呀

TOP

咩叫出完iPad3唔夠半年出Air?
你自己買得超遲係度賴Apple?
3代2012年3月出
Air成2013年10月出
你講個所謂半年係4代2012年11月出,你到底係買3代定4代?
tuyylihk 發表於 2016-10-12 13:40


依你提供日期推算係果位ching2012 5月買iPad3, 唔夠半年(2012-11)出iPad 4
咁果位ching可能係記錯左ipad 3之後係ipad air

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Ipad1 and ipad 2 有炒 ,買唔到

Ipad3 終於2012 5月入手,冇食骨
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:26

iPad1就算
iPad2香港遲賣過人都冇乜點炒好高
iPad3你自己遲買咪係度賴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-10-12 17:46 編輯
要唔要post 單證明正價買?
個個好似班廢物靠apple食飯
一兩日人工都唔止
亦唔值俾多過正價買,早D用 ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:42

你po單正價買證明到d咩?
而家我唔係早你2個月正價買呀?

順帶一提我當時係買左2部,一部自用一部放出黎

係人都知由3代開始iPad已經冇炒架啦(除非出既一星期內一百蚊你都算...)
iPad3出左4年啦
仲講咩炒

你自己唔用Online就唔好係度賴...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP