tuyylihk 當前離線
進階會員
回覆 tuyylihk 咩叫出完iPad3唔夠半年出Air? 你自己買得超遲係度賴Apple? 3代2012年3月出 Air成2013年1 ... yuet_wah 發表於 2016-10-12 17:04
TOP
penthlon 當前離線
咩叫出完iPad3唔夠半年出Air? 你自己買得超遲係度賴Apple? 3代2012年3月出 Air成2013年10月出 你講個所謂半年係4代2012年11月出,你到底係買3代定4代? tuyylihk 發表於 2016-10-12 13:40
aabbccdd92 當前離線
Banned
Ipad1 and ipad 2 有炒 ,買唔到 Ipad3 終於2012 5月入手,冇食骨 aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:26
要唔要post 單證明正價買? 個個好似班廢物靠apple食飯 一兩日人工都唔止 亦唔值俾多過正價買,早D用 ... aabbccdd92 發表於 2016-10-12 17:42