rhino 當前離線
進階會員
回復 rhino Cellular 對我無咩用,所以慳返 kumamon2015hk 發表於 2017-7-10 18:32
TOP
kumamon2015hk 當前離線
用過3代 (iPad 3, iPad 4, Air 2) 都係 cellular 版, 初時有放data sim所以定位好快. 近一年多就停 ... rhino 發表於 2017-7-10 23:29
咩用途要定位? 導航? kumamon2015hk 發表於 2017-7-10 23:31