本帖最後由 guppyguppgyuppy 於 2013-11-29 23:53 編輯
i牌磁力好麻麻...企唔穩
achilles43 發表於 2013-11-29 23:44 
M仔企得幾好, 直企橫瞓都好OK, 不過係個SMART開關翻得麻麻, 把COVER摺埋拎起玩時, 左則COVER用力壓入底盤時會自己熄機, 放番鬆又會著番機, 呢下就差左D. 正常COM蓋暫時無咩問題, 可以做到SMART COVER效果
PS: 再用一排, 得原裝M仔貨上市, 手上呢個老翻M仔又唔多all like時, 都會480入番個原裝野用, 皆因M仔個座立設計幾OK |