本帖最後由 guppyguppgyuppy 於 2013-12-2 15:15 編輯
set了
kensonhk 發表於 2013-12-2 13:37



師兄, 套個I字頭入機, 再拍片可以嗎? 你郁個COVER唔好郁架機
by the way, which one 磁力 stronger enough for 變型金鋼?

TOP

師兄, 套個I字頭入機, 再拍片可以嗎? 你郁個COVER唔好郁架機
by the way, which one 磁力 stronger enou ...
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 15:14



  OK,拍了! https://drive.google.com/file/d/ ... TA/edit?usp=sharing

拍多條變形金剛比你,我大力篤佢,篤到郁都冇散到,你可以睇下!!
https://drive.google.com/file/d/ ... nM/edit?usp=sharing

TOP

師兄, 套個I字頭入機, 再拍片可以嗎? 你郁個COVER唔好郁架機
by the way, which one 磁力 stronger enou ...
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 15:14

邊隻磁力好就唔知啦,不過我見呢隻又輕又幾好樣咁,

咪買囉,用落幾好!!

TOP

邊隻磁力好就唔知啦,不過我見呢隻又輕又幾好樣咁,

咪買囉,用落幾好!!
kensonhk 發表於 2013-12-2 16:00



    i 字呢隻以乎仲正過MOSHI喎, 香港買嗎?

TOP

i 字呢隻以乎仲正過MOSHI喎, 香港買嗎?
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 16:02



    係呀,先達,淘寶都有! 先達都係168,淘寶78人仔!

我自己先達買既!

TOP

係呀,先達,淘寶都有! 先達都係168,淘寶78人仔!

我自己先達買既!
kensonhk 發表於 2013-12-2 16:04



今次會揀先達買, 我怕又出事, 不過先達應該點都貴過老深...

TOP

係呀,先達,淘寶都有! 先達都係168,淘寶78人仔!

我自己先達買既!
kensonhk 發表於 2013-12-2 16:04



    M仔, I仔, 邊隻輕D? 定係差唔多呢? 我眼睇就大家幾乎係同一個DESIGN, 只係摺法不同

TOP

M仔, I仔, 邊隻輕D? 定係差唔多呢? 我眼睇就大家幾乎係同一個DESIGN, 只係摺法不同 ...
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 16:07



    師兄,我未用過M仔~

TOP

今次會揀先達買, 我怕又出事, 不過先達應該點都貴過老深...
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 16:05



出唔出事就唔知啦! 不過買果時開到我係要珍珠白色,裝左上去試左開合鎖機冇問題就比錢!
我反轉睇真啲,原來花左,咁同佢講叫佢換,佢搵左一陣就話最後一個,就叫我或者買另外一款!(不過態度一直都幾好,冇黑面)最後換左呢隻!

TOP

睇完正版moshi自己呢個翻版真係完全唔掂,哈哈
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 01:30



    正是,所以一出正版,應該會買正版貨!

TOP