guppyguppgyuppy 當前離線
中級會員
set了 kensonhk 發表於 2013-12-2 13:37
TOP
kensonhk 當前離線
http://i1220.photobucket.com/a
師兄, 套個I字頭入機, 再拍片可以嗎? 你郁個COVER唔好郁架機 by the way, which one 磁力 stronger enou ... guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 15:14
邊隻磁力好就唔知啦,不過我見呢隻又輕又幾好樣咁, 咪買囉,用落幾好!! kensonhk 發表於 2013-12-2 16:00
i 字呢隻以乎仲正過MOSHI喎, 香港買嗎? guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 16:02
係呀,先達,淘寶都有! 先達都係168,淘寶78人仔! 我自己先達買既! kensonhk 發表於 2013-12-2 16:04
M仔, I仔, 邊隻輕D? 定係差唔多呢? 我眼睇就大家幾乎係同一個DESIGN, 只係摺法不同 ... guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 16:07
今次會揀先達買, 我怕又出事, 不過先達應該點都貴過老深... guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 16:05
comte 當前離線
睇完正版moshi自己呢個翻版真係完全唔掂,哈哈 guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-2 01:30