本身用開smartone 3G 2xx 無限個D plan, 上星期+$120 多左兩張sim card,
咁電話張card + 2張extra sim 加 ...
choy9353 發表於 2012-12-3 16:00 
iPad mini 唔係行 4G? 因為我同你一樣, 數記 - 1張打到電話的 sim card, 另外兩張 tab sim, 我本身 2張 Tab sim 用緊 micro sim, 現在換 1張 nano sim, 但數碼通 要比 $50 先換卡, 都無問題, 點知佢話唔知用唔用到係 iPad mini 到, 我機又未到手, 所以到現在都唔知 ipad mini 用唔用到 |