有無人覺得air 反應比5s慢?
tamp 發表於 2013-11-1 21:00



    完來吾係我錯覺,今日係又一城玩左陣,感覺有些慢,我以為係我錯覺!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我係 mini 轉 air
相比 mini 重量可以接受
不過出街用,都係簡 mini2 好 d
10" 橫向打字真係唔太好受,始終 iPad 都係打橫用居多
Air 好處係睇片,上網大d 清楚d 唔洗好似 mini 咁時不時要放大黎睇

TOP

大陸某D網說mini2會由21號改係15號出.

TOP

回復 35# MirageKnight
off topic: 有冇好的漫畫app 推介?

TOP

本帖最後由 ivanwong 於 2013-11-6 16:35 編輯
個人認為都係出街多用新mini, 間中先出街用ipad air
happyt610 發表於 2013-10-31 18:16


Agree

TOP

除咗大細唔同. 好似其它spec都一樣. 唔知CPU, GPU速度如何. 如果都係一樣. 咁就真係看你自己鍾意大還是細了 ...
MirageKnight 發表於 2013-10-31 18:17


Agree

TOP

買左AIR,出街用ANDROID大芒機已經足夠了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我會揀MINI 2
手感正D~帶出去方便D x2

TOP