pakchi70 當前離線
進階會員
如果加埋iphone 5s的新功能入去, 就吸引力大d! 撞鬼, 我部ipad 3rd原來係2012年3月買呀! 如果換air, 部ip ... 黑面人 發表於 3-11-2013 11:35 AM
TOP
wing1234 當前離線
Ipad 3 用家(冇上ios7),昨日去到IFC 玩一玩ipad air, 輕好多,ios7表現順,特別是在Safari 上,跟手walk ... idabao 發表於 2013-11-2 15:39
黑面人 當前離線
琴日晌SA一見到部air已經有好感 跟住一拎上手,心諗:咁q輕既 跟手試埋放大縮小,load網頁,打字,明顯順 ... wslai 發表於 2013-11-3 11:43
由iPad 3 轉會iPad air,比以前輕唔少,當然同iPad mini無得比,但當鐘意打機嘅你,一定會覺得mon大打機係 ... deepstriker 發表於 2013-11-3 11:56
Agree 就算真係輕,我都想佢有多啲賣點先換 都係下年有touch id先換啦,用慣5s無touch id 硬係無咁方便:p ... pakchi70 發表於 2013-11-3 12:30
wslai 當前離線
中級會員
explorerhk 當前離線
已由3代升級 明顯輕左同快左已經足夠成為理由 加上我本身部係wifi 16G本來就有少少必要要換 ... tuyylihk 發表於 2013-11-2 03:07
怪盜^o^雷斯 當前離線
foktk138 當前離線
其實新O既 Smart Cover 係仲磁得實咗... iPad Air 開 PDF floor plan layout...快咗....順咗... 成日帶出 ... 怪盜^o^雷斯 發表於 2013-11-4 12:11