Don't waste your time, it is just a tool to make your life better and this kind of product life is within one year. it just leave few months to have new model.

TOP

真心佩服, 幾千蚊攪咁多野
我買果時真係好Q求其
無咩表面傷痕, 簡單CHECK下光死點就算
咩野冷暖MON, 陰陽MON, 我真係唔識

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想買部冇塵都唔易

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

世事難完美0

太執著d瑕疵其實都唔係幾好

但有時比咁多錢買個心頭好
係人都想自己部機完美,
唔忿氣部機有瑕疵 人之常 情

不過可能就係有d 人唔係太在意(我都係=_=")
諗諗下可能益鬼左apple
d qc做唔足都知有人ok會買
好驚佢越黎越過份!

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

同意樓上師兄講法,電話平板電腦產品生命週期得六個月到一年,不用太上心吧?外表無花無崩就算,塵方面就用用下點都會有,還好的是你現在要店員開平板電腦比你驗退換,如果你買支0.95 11602開人鋪頭十支過幾日話有塵要退換,我諗一定吾會禁順利。

TOP

係咪我要求低? 買左2部都冇事WOR 其實只要平時用睇唔到就OK 又唔會用放大鏡去睇

TOP