用ipad air直接download超慢, 話要3粒鐘, 痴痴地...
之後直駁pc用itunes去update... 1分鐘就dl完, 成個過程唔洗10分鐘搞掂...

TOP

升咗fixed built in Cisco IPsec Client問題,快咗好多⋯⋯應該咁講正咁先叫正常

TOP

我ipad 4 由唔記得6.12定6.13終於升左, 用落無咩話慢呀lag呀果d, 之前見d ching話升左ios 7變慢左, 但我今次睇完d評語後, 加左dropbox又一定要 ios 7以上先下載到既關係, 終於都升左ios 7.1, 我覺得幾滿意喎

TOP

5指回卓面好大分別

posted by mobile

TOP

終於順返哂.........

TOP

回復 36# 長勝飛龍


    我都係mini1用家,順過7.0.x個陣

TOP

本帖最後由 evil_clone 於 2014-3-15 00:01 編輯

AIR - 細微位係SMOOTH左
MIN1 - XXXX 終於正常返,之前7.0X好似用緊山寨TABLET咁,用到講粗口

edited by moderator

TOP

本帖最後由 evil_clone 於 2014-3-15 00:02 編輯
AIR - 細微位係SMOOTH左
MIN1 - xxxx 終於正常返,之前7.0X好似用緊山寨TABLET咁,用到講粗口 ...
j2121 發表於 2014-3-12 10:56


How about MINI 2?

TOP

我用Mini2, 7.0.5, 都發覺退出App時候(五指Gesture)動畫係會Lag
請問7.1 係咪已經fix 左呢個問題?? Thanks!

TOP

有冇人升級完出問題呀?

TOP