我都係咁認為,另外想問下大家用ipad mini 會用黎做咩多,只係用黎睇戲又好似大材小用 ...
ben24682004 發表於 2014-11-20 11:19 
上網囉,用chrome同你屋企部腦一樣既,入野係無android咁方便............root機,用得usb加內存,share野咁,我嗰陣睇唔岩款先入mini2,如果唔係我都揀返and機,同埋wifi用料弱,都講左好多唔好野,好既係個2Kmon係幾靚,比起三叔,同埋個款幾好,4:3,攞出街好方便,唔大唔細,and機好多都長方形,各花入各眼啦......不過最後想講,你多入野,買64G好........ |