我都諗緊出唔出部MINI 2 @_@"

TOP

一係出iPad mini 2 16 或 32G,一係就iPad mini3 64G

千萬唔好出iPad mini 3 16G

TOP

我都係咁認為,另外想問下大家用ipad mini 會用黎做咩多,只係用黎睇戲又好似大材小用 ...
ben24682004 發表於 2014-11-20 11:19



    上網囉,用chrome同你屋企部腦一樣既,入野係無android咁方便............root機,用得usb加內存,share野咁,我嗰陣睇唔岩款先入mini2,如果唔係我都揀返and機,同埋wifi用料弱,都講左好多唔好野,好既係個2Kmon係幾靚,比起三叔,同埋個款幾好,4:3,攞出街好方便,唔大唔細,and機好多都長方形,各花入各眼啦......不過最後想講,你多入野,買64G好........

TOP

未用過Apple野,點解唔䧔Samsung tabS,易上手好多⋯
vv123 發表於 2014-11-20 11:28


最衰長方形啦,唔係我實買,係個人問題,同埋有粒home制我最唔鐘意

TOP

我都早兩日先幫連鎖店清左部倉底貨mini2 128GB wifi版
ming8k 發表於 2014-11-20 15:54



    ching幾銀呀

TOP

剛剛 trade in 左部 mini 1 32G wifi 版, Wilson 收 $1340,
trade mini2 16G wifi 補番 $948, 原本想要 32G ...
kenny19 發表於 22/11/2014 21:28



32G變16G,你會唔會唔夠用

TOP

ching幾銀呀
jackowai 發表於 22/11/2014 23:39


連鎖店買都係照官價(減價後)$3888既價錢,不過我就用左某信用卡簽,有rebate啦

TOP

回覆 46# ming8k


    暫時都夠,都係諗住唔夠用就比屋企人用自己買過部

TOP

我宜用mini,少左用電腦

TOP

上網囉,用chrome同你屋企部腦一樣既,入野係無android咁方便............root機,用得usb加內存,share ...
jackowai 發表於 2014-11-22 23:36

4:3 mon睇16:9電影會唔會有上下黑邊問題
Apple安全方面做得好好,root機雖然方便,但係就廢左佢既security,所以會接受佢既唔方便

via HKEPC Reader for Android

TOP