OT
想問下,refund 係咪拎番舊野+packing 落去搵sales 講refund 就得?
我發覺apple Watch 真係伏
等陣落 ...
wongja 發表於 2015-11-19 15:41

又係果句...伏唔伏睇你有沒用到既需要...
你當佢係藝術品其實唔差...
買隻靚少少既seiko都唔止啦...

TOP

又係果句...伏唔伏睇你有沒用到既需要...
你當佢係藝術品其實唔差...
買隻靚少少既seiko都唔止啦... ...
charcsc2000 發表於 2015-11-19 16:13



    yes... 所以我決定refund 完買隻seiko  / g-shock :haha:

TOP

apple 其實太多新產品,app 有d 跟不上
apple tv, apple watch, ipad pro , 3d touch 都好需要新app,但依家出的都係功能有限,未夠好用
希望第二代會好d la

TOP

伏唔伏真係睇需要,睇use case,有use case 就好好用,無use case,部機識飛都無用。
iPad pro 同 iPad air 比,的確係多左use case, 起碼 "大" 就係一個好重要既因素。iPad Pro 個 screen 已經接近4紙,一比一顯示A4 size 既文件/圖,已經比9.7 好好多。
我做工程,係地盤係成日要開cad 圖行黎行去,點都係用iPad方便過notebook,大左個幾寸,對睇圖黎講係好有用,zoom 少好多。
另外,玩音樂既時候要黎睇樂譜好方便,因為已經接近A4紙,唔洗print 出黎,揭頁仲快過實體紙。
當然,上面係iPad pro 同 iPad Air 比較,如果同 SF pro 4 比就無得好講,一個係mobile os,一個係 full function desktop OS,因為工作同家庭全部mac + iOS,所以自然就靠iPad Pro 邊站。

TOP

yes... 所以我決定refund 完買隻seiko  / g-shock
wongja 發表於 2015-11-19 16:19


其實好多玩開錶個d..apple watch都有買隻收藏...

TOP

對我黎講大mon玩jubeat 同可以畫野就值回票價 :p:

TOP

伏咪唔買:haha:等下代囉!

TOP

如果整合失敗,市場會證明佢係唔work,但明顯唔係

ios專業入場?同adobe合作又點?系統去到app本身功能都已經 ...
8達通 發表於 2015-11-18 10:58


講來講去就係:就係因為iPad Pro定價唔合理,同sp4一樣,咁就自然引起比較
假如Pro版定價好似6s(Air2)同6s plus(Pro)咁,就無野好吵
個個係度話專業用途,實際上根本就無專業人士採用,pro既意思都只係單純加大寸數
因為真係做起野上落,除左支筆,有冇話Air2做唔到裝唔到既app?

蘋果自從iPhone4之後,失敗既產品都唔係無,第一部一定係iPhone5c,定價極度唔合理
搞到後來,即使三千蚊都無人買
第二樣,Apple watch,算唔算失敗我唔知
但係當初話想對瑞士錶業做影響真係笑話,隻黃金版,土豪都話唔要
比得起十幾萬,仲買apple watch,拎出街反而比人笑
有錢就覺佢唔夠貴,表現唔到身份,仲衰過帶隻金勞

但係我覺得,蘋果iPad市場佔有率已經好高,5000價位基本比佢殺曬
手機可能IOS同android有得鬥,但係平板基本android平板無人問津,個個都係iPad
買一部可以用返三年+

Surface pro基本同iPad無咩可比,一部真正平板 電腦 同一部平板
價錢更加一部頂兩部,但係Pro今次定價直追sp4所以先有野吵

其實平板市場下滑好正常,始終唔係手機,列為必需品
iPad好多人都係隔代/壞左先換
所以出貨率下降都好正常,但係佔有率蘋果係平板市場無下跌就得啦。

蘋果成日都想賺到盡,但係佢都唔理解,佢呢家最重要就係保持往D支持者同用家
成日開拓新市場,搞到本來應該做好既野(IOS),反而做得唔好

個個話蘋果幾多錢,點點點,nokia當年夠多錢啦,咪又係敗曬
咁耐以來,蘋果最大恩賜就係,手機無再16GB,32GB,64GB,128GB,唔係攻頂又多八百
16GB>64GB其實算係一種策略,但對我來講就係咁多年來第一次褔利放送

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 joe178 於 2015-11-21 01:35 編輯

佢主攻天作群用戶,FOR 娛樂的普通IPAD 夠殺

TOP