如果整合失敗,市場會證明佢係唔work,但明顯唔係
ios專業入場?同adobe合作又點?系統去到app本身功能都已經 ...
8達通 發表於 2015-11-18 10:58 
講來講去就係:就係因為iPad Pro定價唔合理,同sp4一樣,咁就自然引起比較
假如Pro版定價好似6s(Air2)同6s plus(Pro)咁,就無野好吵
個個係度話專業用途,實際上根本就無專業人士採用,pro既意思都只係單純加大寸數
因為真係做起野上落,除左支筆,有冇話Air2做唔到裝唔到既app?
蘋果自從iPhone4之後,失敗既產品都唔係無,第一部一定係iPhone5c,定價極度唔合理
搞到後來,即使三千蚊都無人買
第二樣,Apple watch,算唔算失敗我唔知
但係當初話想對瑞士錶業做影響真係笑話,隻黃金版,土豪都話唔要
比得起十幾萬,仲買apple watch,拎出街反而比人笑
有錢就覺佢唔夠貴,表現唔到身份,仲衰過帶隻金勞
但係我覺得,蘋果iPad市場佔有率已經好高,5000價位基本比佢殺曬
手機可能IOS同android有得鬥,但係平板基本android平板無人問津,個個都係iPad
買一部可以用返三年+
Surface pro基本同iPad無咩可比,一部真正平板 電腦 同一部平板
價錢更加一部頂兩部,但係Pro今次定價直追sp4所以先有野吵
其實平板市場下滑好正常,始終唔係手機,列為必需品
iPad好多人都係隔代/壞左先換
所以出貨率下降都好正常,但係佔有率蘋果係平板市場無下跌就得啦。
蘋果成日都想賺到盡,但係佢都唔理解,佢呢家最重要就係保持往D支持者同用家
成日開拓新市場,搞到本來應該做好既野(IOS),反而做得唔好
個個話蘋果幾多錢,點點點,nokia當年夠多錢啦,咪又係敗曬
咁耐以來,蘋果最大恩賜就係,手機無再16GB,32GB,64GB,128GB,唔係攻頂又多八百
16GB>64GB其實算係一種策略,但對我來講就係咁多年來第一次褔利放送 |