s84292 當前離線
特級會員
我屋企有 ipad3 & ipad6, ipad3 有好明顯的疲態, ipad6 係順好多好多 Miipp 發表於 2016-2-9 00:29
TOP
Miipp 當前離線
咁當然,但係一般上網同YOUTUBE 我冇理由比4千換部新 我打機都係IPHONE6S, 依家問題係IPAD AIR2又快唔過 ... s84292 發表於 2016-2-9 01:00
BoredAtWork 當前離線
中級會員
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
真革新 當前離線
userlam 當前離線
bobopig 當前離線
咁快俾4GB RAM.. 下1,2代ipad air 賣咩?.... 肯定繼續擠牙膏咁慢慢同你擠! userlam 發表於 2016-2-16 04:17
wongja 當前離線
都唔好話擠牙膏, AIR2 先升到2G, 就算 AIR3 都係2G, 都唔過份啦. 有幾多人或軟件係要用盡 2G 先. ... bobopig 發表於 2016-2-16 23:38
而且家陣唔係無4gb ram device,有部ipad pro 只係d 人嫌大部,嫌貴咋嘛 ... wongja 發表於 2016-2-17 10:42
我都好想要....但真係只適合係家中用......係外國又唔同. 可以成架車渣去旅行或好電影咁, 勁大架車 ... bobopig 發表於 2016-2-18 00:06