回覆  戀人未滿

舊年我試過iPad 3加到64GB二舊幾人仔,現在使用正常而且upgrade 9.3.1 ...
imttwt 發表於 2016-5-2 19:00

Ching, 請pm我係邊到加64GB

TOP

我都想要加ram, 又平又正,香港人大雞唔食细米!

TOP

鬼達都可以加ram搵W sir邊洗跑咁去?

TOP

ram or storage ??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ipad 2 有咩方法會勁D?
+RAM+STORAGE?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 43# 偉偉偉


    please pm for details

TOP

而家D人連RAM同ROM都唔識分

TOP

究竟呢家係加到ram定加到storage定兩樣都得
有冇人可以confirm下

TOP