本帖最後由 s84292 於 2022-10-4 19:11 編輯
個人覺得會放棄Pencil 1
始終收納同充電唔算方便
不過轉接頭都算係好方法 ...
fung_peace 發表於 2022-9-19 17:23 
我覺得apple要放棄pencil 1 ,首先會出左pencil 3先
然後pencil 2/3 大家通用但壓感能力唔同,同後者有快充咁 
今代A15 唔洗靠IPAD 去清, IPAD 10大概只會比A14,然後前鏡頭同後鏡頭升級下(加粒閃燈咁)
條框幼D, 可能會升級一下喇叭, 但大概一樣用返舊版指紋HOME 鍵, 唔係邊個買AIR 同MINI
就睇今次IPAD 10 應該就會升pencil 2, 唔會再用pencil 1 了吧~又可以提升筆的平均售價  |