正常粗用, 無花過.
貼左保護貼, D指紋重難抹過裸機. 裸機搵水抹就得.
royho 發表於 2012-4-15 18:13


其實唔貼係最好嫁..貼左就掃掃下好手感D囉..費時啜住..
不過我貼親都係光面, 唔想影響個MON既質數~
其實有幾可爛呀..好似架車擋風玻璃咋嘛..邊有人會去貼嫁~

TOP

我都係自己貼
搞左半個鐘有多
最後都得左

TOP

咁大張自己貼,有一定難度!

TOP

咁大張自己貼,有一定難度!
philipymk 發表於 2012-4-17 22:57


日本Nsix出咗一張半斷的New iPad專用貼, 一分鐘自己可以貼完, 材料也是現在超流行的高清磨沙料, 又清又防指紋, FB可以搵到資料 www.facebook.com/screenprotector

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP