提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 toweraviation 於 2018-6-17 02:31 編輯

回覆 51# bolaxin


    的確無物關係。只係小弟飛既地域有D敏感,右邊一大區MOA,左邊一個P Area 然後飛前D又有一個W Area. 通常 MOA active 時都比人vector,我又唔想因為風或者D. G. precession 關係bust左人地 airspace, GPS係有好大幫助。師兄行內人?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

熱點有乜唔好?
masterpizza 發表於 2018-6-19 17:45

熟點用電量大

TOP

一向都買Cellular+1
個人換ipad頻率大約2-3年一次, 咁長時間之間使用習慣, 興趣 同實際需要都可能有變化
留返少少彈性會好d (最近一年經常出差中國大陸, 夜晚返到酒店房間插公司漫遊sim上外國網)

TOP

回覆 56# naka


   
買Cellular. 去日本可以使用漫遊sim

TOP

拎出街用,有CELLULAR 點都方便D, 試左好多時侯,都因為手機冇電要用IPAD MINI 做聯絡..出埠又可以當返WIFI HOTSPOT 用

TOP

百货应百客,大家睇开D

TOP

本帖最後由 slauhk 於 2018-6-28 10:46 編輯
回覆  naka


   
買Cellular. 去日本可以使用漫遊sim
fishoil 發表於 2018-6-20 14:25


我剛剛上個星期買了新ipad 218 128 LTE (對上是用緊mini 2 wifi 在家),加張幾十元DATA SIM去,上星期上日本旅行,好方便CHECK 地點同景點, BOOKING 同CHECK IN 機票有時免費WIFI 都會驚保密問題(上網比錢都唔用WIFI).而家回港用$120買了張smartone 20G 卡用(沒有wifi時)

TOP