本帖最後由 leung1610 於 2010-11-15 11:06 編輯
是呀,你講既有的是事實,甘點呢,我只是話佢個marketing成功.
android很多野都有,但OS吾成熟,BUGS ...
phoenic 發表於 2010-11-15 02:10 
但我到呢一頁先知原來你係想黎討論下買PADS既野, 仲以為你一直都係講緊IPAD終於有MT, 誤會你真係SORRY喎!
你說話中立?心照啦!
首先,我無見過A SIR個POST,第2我之前POST錯TOPIC,Admin會PM我話我錯區,但我無收到Admin PM我.第3,我無講 ...
phoenic 發表於 2010-11-15 01:59 
先生, 你小學個陣老師無教你作文咩叫比喻法咩?唔明就算啦, 我又唔係你老師
BTW, 你話放LINK出黎IP有MT, LINK呢? |