ayacalip 當前離線
進階會員
TOP
eric2002291 當前離線
初級會員
wing1234 當前離線
我部5S 同IPAD MINI 都升左..快左好多..D電好似冇去得咁快 eric2002291 發表於 2014-3-13 03:55
E,點解我部Mini2 都未係可以up去 7.1? 發生咩事? 係咪要先升去7.0.6 先可以再升7.1???? :eek ... ayacalip 發表於 2014-3-12 23:36
ts_bum 當前離線
甜鬆餅糕 當前離線
iPad mini R升完7.1後,試過彈左一次safari laughing 發表於 2014-3-12 15:40
wilson-1987 當前離線
hiro1214 當前離線
ming8k 當前離線
升左之後,除左原廠USB線CHARGE到之外其他唔得! ts_bum 發表於 2014-3-13 16:04