本帖最後由 ayacalip 於 2014-3-12 23:38 編輯

E,點解我部Mini2 都未係可以up去 7.1?  發生咩事?

係咪要先升去7.0.6 先可以再升7.1????

有無CHING都係咁情形???


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我部5S 同IPAD MINI 都升左..快左好多..D電好似冇去得咁快

TOP

我部5S 同IPAD MINI 都升左..快左好多..D電好似冇去得咁快
eric2002291 發表於 2014-3-13 03:55



    上個升級就慳電左

呢個感覺係爽,同穩定
連個解鎖反應都醒左

TOP

E,點解我部Mini2 都未係可以up去 7.1?  發生咩事?

係咪要先升去7.0.6 先可以再升7.1???? :eek ...
ayacalip 發表於 2014-3-12 23:36



有無CHING知點解?

我係咪可以直接升就得???

TOP

升左之後,除左原廠USB線CHARGE到之外其他唔得!

TOP

iPad mini R升完7.1後,試過彈左一次safari
laughing 發表於 2014-3-12 15:40

原本諗住講7.1 Safari有改善,
點知epc回覆打左堆字,開一個tab,再轉返黎就彈左

TOP

哈哈,體定D先好,都唔知會唔會有問題

TOP

4S用家: 好順

TOP

iPad 2我啱啱都升左

TOP

升左之後,除左原廠USB線CHARGE到之外其他唔得!
ts_bum 發表於 2014-3-13 16:04



    我果條都仲得..........所以答倒你一定唔係除左原廠

TOP