打黑沙一流
googleli 發表於 2018-9-3 11:45



    咁好玩咩
食電好犀利喔

TOP

打黑沙一流
googleli 發表於 2018-9-3 11:45

食雞都一流,有人話用iPad玩PUBG等同開物理外掛

TOP

本帖最後由 s84292 於 2018-9-4 12:34 編輯
Mini 仲有得賣呀,一般人覺得 iPad 跟 iPhone 好唔同咁點解唔繼續用落去?橫豎好多人唔係用 iPad 打機, ...
Rockchan 發表於 2018-7-31 11:07


ipad mini 4 + iphone x 漂過

mini 4同ipx 用途唔同,冇得比
剩係床上睇漫畫同片, 手機咁細個mon就已經唔爽,除非你出到8吋啦

2年幾機舊電得返80%,又想再快d... 最近開始想換
但係apple堅持唔出mini5,其實我唔介意比多d錢買ipad pro mini,
我真係唔想要咁大部10.5 (其實我想要ipad pro 10.5的功能,但唔想要咁大個尺寸)

TOP

ipad mini 4 + iphone x 漂過

mini 4同ipx 用途唔同,冇得比
剩係床上睇漫畫同片, 手機咁細個mon就已經唔 ...
s84292 發表於 2018-9-4 12:29



    x2 我都係咁諗. 真心唔想用10.5吋, 太大了.

TOP

旅遊用機iPad mini 太好用了,用開 mini 2,等唔到 mini 5,要用只好買 mini 4...

TOP

回樓主

其實你買之前無諗過有咩用就買架咩?
IPAD宜家基本上可以當電腦用 (只要唔執相剪片等大制作)
我買黎比兩老屋企上下網 睇下片 佢地用得不知開心

10.5本身就唔係用黎行街用 拎出街多數都係保險/工作用黎PRESENT野

要拎出街就買部細D (我因為唔想幫APPLE清舊IPAD MINI 所以去左買ANDROID PAD)

TOP

要拎出街就買部細D (我因為唔想幫APPLE清舊IPAD MINI 所以去左買ANDROID PAD)
京 發表於 2018-9-4 20:06


choosing a 8" (my favorite size) andriod tab is no easy ... choice is very limited

TOP

我都想佢出部8吋快U 16:10 幼邊,出街坐底時用應該好好

TOP

我都想佢出部8吋快U 16:10 幼邊,出街坐底時用應該好好
玉塘春 發表於 2018-9-7 19:02


it seems the chance would be next to Zero

TOP

ipad 玩game貪佢唔洗睇到眼殘

TOP