本帖最後由 chue 於 2021-9-18 01:01 編輯
64GB+A13
半失望
^.^ 發表於 2021-9-15 01:12 
有 256GB,10.2 寸 MON 係優點
另文話咩 FILE MANAGER,其實果個 CHING 錯重點啦,FILE MANAGER 咁普通既野咩機咩 OS 都做得啦,正如有人 RE 用 NAS 個 SMB 連住咪得咯,要咁多 GB 梗係拎黎裝多幾隻 GAME 玩呀,整多幾個 DAW 比 GARAGEBAND 呀又或者你諗到你諗唔到都仲得,256 GB點都有用既,就算唔塞爆佢,當 RAM DISK 用都得啫係嗎? |