IPad 我就未試過加rom,不過試過有部andriod phone 原本4g rom 壞左,上去華強整。話無4g rom 直接換左8g. 真係可以嘅.
同埋響佢車間睇住整,根本唔怕換左你野。全程半個鍾搞掂。順便睇下人地高端手工藝

via HKEPC Reader for Android

TOP

IPad 我就未試過加rom,不過試過有部andriod phone 原本4g rom 壞左,上去華強整。話無4g rom 直接換左8g.  ...
kenkwong 發表於 2016-6-28 07:00





    Ching, 請pm我係邊到加

TOP

IPad 我就未試過加rom,不過試過有部andriod phone 原本4g rom 壞左,上去華強整。話無4g rom 直接換左8g.  ...
kenkwong 發表於 2016-6-28 07:00



    有冇地址?

TOP

識去唔識講個詳細地址。。。就在華強北地鐵A出口,轉入華強北,落兩個街口對面馬路。叫遠洋電子城(甘上下)上二樓。有好多間。
知道地址嘅師兄請補足。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

先達狗係養吾熟

TOP

遠望數碼商城先岩,唔係遠洋

via HKEPC Reader for Android

TOP

ipad係貼合式,冇螺絲
萬一䅻得唔好,會鬆
其實唔係咁值得博

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - iPhone

TOP

回覆 8# foktk138


    應該係rom,即係內置sd card.

TOP

最驚係舊野有獲氣,到時自己拎黎拎去整又冇晒資料就麻L煩

TOP