回覆 10# azagpstp


    就係V300
不過應該係個別事件ge

TOP

本帖最後由 azagpstp 於 2014-12-24 12:32 編輯
回覆  azagpstp


    就係V300
不過應該係個別事件ge
EITCo 發表於 2014-12-23 22:59


我覺得要ch ssd 用intex

同埋我想問下個SSD點解咁慢?

TOP

我覺得要ch ssd 用intex

同埋我想問下個SSD點解咁慢?
azagpstp 發表於 2014-12-23 23:07



你話跑分慢定實際用慢?
我以前跑過分同你第一張圖差唔多
第二張圖好慢,不過你V300裝左Windows有干擾,應該撞正其他程式有讀寫姐
io效能又要睇係咩平台,例如notebook係慢d
總之唔使介懷果幾分

TOP

你話跑分慢定實際用慢?
我以前跑過分同你第一張圖差唔多
第二張圖好慢,不過你V300裝左Windows有干擾, ...
EITCo 發表於 2014-12-24 13:26



個ssd應該冇可能咁慢,可能係掉速,有冇方法解決?

TOP

本帖最後由 EITCo 於 2014-12-24 14:42 編輯
個ssd應該冇可能咁慢,可能係掉速,有冇方法解決?
azagpstp 發表於 2014-12-24 14:13



閒置時會自己做garbage collection,慢慢恢復性能
你有測過第一張圖既成績已經表示設置正確,無事唔使自擾
除非真係一直唔恢復速度
咁你咪google下點做secure erase

TOP

閒置時會自己做garbage collection,慢慢恢復性能
你有測過第一張圖既成績已經表示設置正確,無事唔使自 ...
EITCo 發表於 2014-12-24 14:38


可唔可以手動垃圾回收?

TOP

回覆 16# azagpstp


無ga
要手動就要全碟洗晒
(Trim就有手動,但係另一回事,Win 7已識自動trim)

TOP

本帖最後由 azagpstp 於 2014-12-26 14:58 編輯
回覆  azagpstp


無ga
要手動就要全碟洗晒
(Trim就有手動,但係另一回事,Win 7已識自動trim) ...
EITCo 發表於 2014-12-24 15:41



我發現左個SSD D 速度冇改善,但又唔洗碟,咁點算好?同埋個SSD比起網上測試慢好多.

圖: ssd6 (1).png

TOP

本帖最後由 EITCo 於 2014-12-27 20:30 編輯

回覆 18# azagpstp


寫入82咪已經比64恢復左
SSD凡有寫入,主控就會有手尾執
所以用落跑分會低少少,做OS碟跑分上落再大d
我偶然測下,都未必做返以前分數,但有時亦會破紀錄,所以毋須咁計較
如果你日測夜測,咁都係有寫入,SSD只會忙過不停,變stress test越test越慢

然後每代低容量SSD都係較慢
早兩年64GB級較慢,依家128GB級較慢
你係咪同左人地240GB比較?

呢款SSD本身屬中低階,SF主控
其實速度稍難恢復都係SF特性

仲有SSD用到太滿都會慢左
120GB容易用滿(見你桌面都幾多軟件),留空一成以上咪好d

如果你所講速度問題係低分少少,而唔真係感覺到lag機
不如諗返HDD換做SSD係為咩,用落開prog夠快咪夠
亦可聽ching講試下update firmware
---
唔記得講底板都有影響

TOP

回覆  azagpstp


寫入82咪已經比64恢復左
SSD凡有寫入,主控就會有手尾執
所以用落跑分會低少少,做OS碟 ...
EITCo 發表於 2014-12-27 19:34


個SSD經過我計算開機比以往慢左10-15秒

TOP