EITCo 當前離線
進階會員
TOP
azagpstp 當前離線
初級會員
回覆 azagpstp 就係V300 不過應該係個別事件ge EITCo 發表於 2014-12-23 22:59
我覺得要ch ssd 用intex 同埋我想問下個SSD點解咁慢? azagpstp 發表於 2014-12-23 23:07
你話跑分慢定實際用慢? 我以前跑過分同你第一張圖差唔多 第二張圖好慢,不過你V300裝左Windows有干擾, ... EITCo 發表於 2014-12-24 13:26
個ssd應該冇可能咁慢,可能係掉速,有冇方法解決? azagpstp 發表於 2014-12-24 14:13
閒置時會自己做garbage collection,慢慢恢復性能 你有測過第一張圖既成績已經表示設置正確,無事唔使自 ... EITCo 發表於 2014-12-24 14:38
回覆 azagpstp 無ga 要手動就要全碟洗晒 (Trim就有手動,但係另一回事,Win 7已識自動trim) ... EITCo 發表於 2014-12-24 15:41
回覆 azagpstp 寫入82咪已經比64恢復左 SSD凡有寫入,主控就會有手尾執 所以用落跑分會低少少,做OS碟 ... EITCo 發表於 2014-12-27 19:34