123.png

TOP

回覆  ryukirider


大家都係27發貨我果幾隻6號6am先Package arrived at destination country
...
inori 發表於 2014-12-8 18:06



    一樣都無 Clearance, 不過個 tracking history 一直都唔係即時更新,
3 號到左 Edison 要到 5 號先更新, 應該無咩特別, expect 緊最遲星期三

packageTracking.png

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  mopan
ryukirider 發表於 2014-12-8 17:54



    4號到港都要8號先到, 甘我6號到港應該係10號星期三先送到嚕期待ing

TOP

I got it last Saturday morning.

TOP

我都6號一早到, 但今日未送

TOP

本帖最後由 java2 於 2014-12-8 23:15 編輯

都未清關, 平價運送係咁上下, 如果係DHL, 周一已送了.

我都6號一早到, 但今日未送
prowede 發表於 2014-12-8 22:26

TOP

都未清關, 平價運送係咁上下, 如果係DHL, 周一已送了.
java2 發表於 2014-12-8 23:13


唔見得

我俾貴d 一樣未送

TOP

可能要等埋我.

圖片 1.JPG

TOP