贏粒糖輸間廠

TOP

回覆 27# mcdull


    一於揭佢底牌!
當冇保算數!

TOP

回覆  mcdull


    一於揭佢底牌!
當冇保算數!
big_nature 發表於 2014-6-9 21:12


係山寨佢唔認又冇三年保我就輸晒了

TOP

回覆 33# mcdull

壞左你諗佢會保固!?
我就持相負面觀望!

TOP

回覆  mcdull

壞左你諗佢會保固!?
我就持相負面觀望!
big_nature 發表於 2014-6-9 21:35



    我又信喎.. 反正我退反件貨佢咪又係reuse.. XD....

TOP

樓主勇氣可加!
我會選擇加錢買 SSD340

TOP

clone 左舊 SSD 落去.. 暫時正常. 反正我冇乜要求

TOP

反正粗用我覺得OK啦, 至少個速度都見得人先
佢呢D鋪有壞無傷痕咪同你一換一, 下個買家買返隻維修完O既XD

TOP

有問題...
如果d chip 真係極廢, 只要controller 正常, 理論上係咪只會越來越少volume. 但運作會正常?

TOP

有問題...
如果d chip 真係極廢, 只要controller 正常, 理論上係咪只會越來越少volume. 但運作會正常? ...
mcdull 發表於 2014-6-11 10:05



    我都係咁諗,但係其他人話唔係

TOP