ching可唔可以幫手跑benchmark....
gary0916 發表於 2012-4-26 18:40



我 U 都未買.TB左粒.1230v2未到..暫時得板 ram SSD

部舊機就無謂跑喇 p45 e5200

TOP

請別 PM 我

隻 510 剛係 旺電 海鮮檔入 ...jumbx

有性趣就去睇下喇 !

TOP

我 U 都未買.TB左粒.1230v2未到..暫時得板 ram SSD

部舊機就無謂跑喇 p45 e5200  ...
bobocar 發表於 2012-4-26 18:49


其實1235有冇出v2??

TOP

其實1235有冇出v2??
gary0916 發表於 2012-4-26 18:54



我真係唔知...只知 1230 有 v2 ...and 好似都低玩..咪學人玩下

其實多左 v2 係後面係點解我都未清楚

TOP

我係度猶疑緊好冇買...
但係聽聞510獲氣好重...

TOP

點解我見到$899 ?

TOP

我真係唔知...只知 1230 有 v2 ...and 好似都低玩..咪學人玩下

其實多左 v2 係後面係點解我都 ...
bobocar 發表於 2012-4-26 18:57


1230 V1 係SB, V2 係IB

TOP

就黎到我目標出手價, 5蚊PER GB

TOP

799 @ ssp tonight

TOP

我都買左隻ADATA $799 真係抵!!

TOP