bobocar 當前離線
進階會員
ching可唔可以幫手跑benchmark.... gary0916 發表於 2012-4-26 18:40
TOP
gary0916 當前離線
我 U 都未買.TB左粒.1230v2未到..暫時得板 ram SSD 部舊機就無謂跑喇 p45 e5200 ... bobocar 發表於 2012-4-26 18:49
其實1235有冇出v2?? gary0916 發表於 2012-4-26 18:54
nick_yip 當前離線
darkdragoon 當前離線
中級會員
我真係唔知...只知 1230 有 v2 ...and 好似都低玩..咪學人玩下 其實多左 v2 係後面係點解我都 ... bobocar 發表於 2012-4-26 18:57
passion3s 當前離線
richardyiu 當前離線
cheung69874 當前離線