~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
我買都係用來裝game 同下載盤temp drive 之類 純粗用 重要野唔會只放長江SSD via HKEPC IR 5.1.14 - iO ... MAX100 發表於 2023-8-18 12:58
TOP
MAX100 當前離線
進階會員
dcpad 當前離線
買金邦SSD 要睇清楚,同一型號既4TB有機會轉左QLC via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) MAX100 發表於 2023-8-18 10:48
patrickwong55 當前離線
買咗梵想S790 4T , 放落硬盤盒試試,複製幾百G落去,溫度都係43度, 溫度控制非常好 ... patrickwong55 發表於 2023-8-20 11:12
mlyu 當前離線
ckyuen2 當前離線
ck testing
好多大陸 SSD 其實 check 唔到溫度, 睇落好似 40 幾度冇變, 其實佢係 fix 死咗你唔知實際情況, 熱死咗都 ... mlyu 發表於 2023-8-20 18:05
Miipp 當前在線
長江其實唔差,溫度唔高,就係一般4K讀寫比其他大廠同級旗艦款慢 MAX100 發表於 2023-8-20 11:25
至敝長江配的主控多數都渣個下屎呢 Miipp 發表於 2023-8-20 21:18