我買都係用來裝game 同下載盤temp drive 之類
純粗用

重要野唔會只放長江SSD

via HKEPC IR 5.1.14 - iO ...
MAX100 發表於 2023-8-18 12:58



用嚟放steam嘅game就得啦,好多都有cloud save,就算真係死SSD都唔怕

TOP

京東自營 GM7 4TB 無貨了

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

買金邦SSD 要睇清楚,同一型號既4TB有機會轉左QLC

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
MAX100 發表於 2023-8-18 10:48

問客服答是qlc

TOP

買咗梵想S790 4T , 放落硬盤盒試試,複製幾百G落去,溫度都係43度, 溫度控制非常好

TOP

買咗梵想S790 4T , 放落硬盤盒試試,複製幾百G落去,溫度都係43度, 溫度控制非常好 ...
patrickwong55 發表於 2023-8-20 11:12


長江其實唔差,溫度唔高,就係一般4K讀寫比其他大廠同級旗艦款慢

TOP

買咗梵想S790 4T , 放落硬盤盒試試,複製幾百G落去,溫度都係43度, 溫度控制非常好 ...
patrickwong55 發表於 2023-8-20 11:12


好多大陸 SSD 其實 check 唔到溫度, 睇落好似 40 幾度冇變, 其實佢係 fix 死咗你唔知實際情況, 熱死咗都唔知

TOP

回覆 66# mlyu


    手上有隻hik sata 估計係咁...

TOP

本帖最後由 patrickwong55 於 2023-8-20 20:14 編輯
好多大陸 SSD 其實 check 唔到溫度, 睇落好似 40 幾度冇變, 其實佢係 fix 死咗你唔知實際情況, 熱死咗都 ...
mlyu 發表於 2023-8-20 18:05



    我係用ssd外置盤(RTL9210B), 直接用手觸摸,只是微暖,度數應該準確, 而且當複製檔案時,由40度升到上43度,溫度有變

TOP

長江其實唔差,溫度唔高,就係一般4K讀寫比其他大廠同級旗艦款慢
MAX100 發表於 2023-8-20 11:25


至敝長江配的主控多數都渣個下屎呢

TOP

至敝長江配的主控多數都渣個下屎呢
Miipp 發表於 2023-8-20 21:18

所以只會粗用

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP