今日應該好好價...因為被bot搶晒D野

TOP

今日應該好好價...因為被bot搶晒D野
joehkg 發表於 2013-10-14 10:25



    我都等緊今日價...

TOP

今日應該好好價...因為被bot搶晒D野
joehkg 發表於 2013-10-14 10:25



    點解?bot都係拎去放
    Supply都冇少到
    定你指的bot係大6水貨客?

TOP

BBK-先達頂樓17號或旺角地鐵站收5S 16灰6350、白6350、金6700、32g灰6450、白6750、金6950-其他問價 - 28 minutes ago


咁今日個價係咪唔止6700?仲有得升?

TOP

BBK-先達頂樓17號或旺角地鐵站收5S 16灰6350、白6350、金6700、32g灰6450、白6750、金6950-其他問價 - 28 m ...
ppcjacky 發表於 2013-10-14 12:29



  唔一定,如果有後門貨,個價好快跌

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 145# qwe1qwe


    有後門貨 BBK點會開6700 琴晚佢都仲係開6660
     佢知有後門仲唔壓你價咩

TOP

門口係指紙皮箱定係地下鋪?

TOP

先達頂樓
$6710, 岩岩放左2部

TOP

ST 地下,16g 6700

TOP