冷 當前離線
特級會員
我岩岩先係cwb續約出左部,已經係4g plan,v字頭,唔洗再加錢 2600 1800係其他機用得,灰note2未到手,無得 ... 想做就去做 發表於 2012-10-26 11:30
TOP
想做就去做 當前離線
中級會員
你話4G已經用得? alien11 發表於 26-10-2012 12:05 PM
可能11月頭會自動升4G PLAN, 又或者要人手打去叫佢轉 冷 發表於 26-10-2012 12:13 PM
可能,不過唔洗加錢就 想做就去做 發表於 2012-10-26 12:16
alien11 當前離線
進階會員
Sales話, Iphone要等開通,其他機可以用4g,我今日簽既約已經係4g plan,無機係手試唔到,信住先 ... 想做就去做 發表於 26/10/2012 12:14
我係T2X plan...仲係3G alien11 發表於 2012-10-26 12:21
有錢賺又有免費PLAN, 有埋2600用更好 冷 發表於 26/10/2012 12:17
ichat問過有齊1800/2300/2600...不過3 D CS都係唔好信十足, 次次問次次唔同答案 ... alien11 發表於 26-10-2012 12:23 PM
ichat問過有齊1800/2300/2600...不過3 D CS都係唔好信十足, 次次問次次唔同答案 ... alien11 發表於 2012-10-26 12:23
frankiepoon 當前離線