我岩岩先係cwb續約出左部,已經係4g plan,v字頭,唔洗再加錢
2600 1800係其他機用得,灰note2未到手,無得 ...
想做就去做 發表於 2012-10-26 11:30



    可能11月頭會自動升4G PLAN, 又或者要人手打去叫佢轉

TOP

你話4G已經用得?
alien11 發表於 26-10-2012 12:05 PM



Sales話, Iphone要等開通,其他機可以用4g,我今日簽既約已經係4g plan,無機係手試唔到,信住先

TOP

可能11月頭會自動升4G PLAN, 又或者要人手打去叫佢轉
冷 發表於 26-10-2012 12:13 PM



    可能,不過唔洗加錢就

TOP

可能,不過唔洗加錢就
想做就去做 發表於 2012-10-26 12:16



  有錢賺又有免費PLAN, 有埋2600用更好

TOP

本帖最後由 alien11 於 2012-10-26 12:24 編輯
Sales話, Iphone要等開通,其他機可以用4g,我今日簽既約已經係4g plan,無機係手試唔到,信住先 ...
想做就去做 發表於 26/10/2012 12:14



    我係T2X plan...試過仲未用到4G

TOP

我係T2X plan...仲係3G
alien11 發表於 2012-10-26 12:21



    等11月再轉啦

TOP

有錢賺又有免費PLAN, 有埋2600用更好
冷 發表於 26/10/2012 12:17



    ichat問過有齊1800/2300/2600...不過3 D CS都係唔好信十足, 次次問次次唔同答案

TOP

ichat問過有齊1800/2300/2600...不過3 D CS都係唔好信十足, 次次問次次唔同答案 ...
alien11 發表於 26-10-2012 12:23 PM



    咁又真呀,但嘈佢,佢係最易屈到月費既,其他好難屈

TOP

ichat問過有齊1800/2300/2600...不過3 D CS都係唔好信十足, 次次問次次唔同答案 ...
alien11 發表於 2012-10-26 12:23



  好多CS淨係識copy & paste 一大堆字出黎,問乜都唔知

TOP

之前話10月尾, 都算幾快

TOP