我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨 ...
kfcc 發表於 2013-10-9 08:56



個hotline 打極都冇人聽,,
等左45分鍾,,,

TOP

個hotline 打極都冇人聽,,
等左45分鍾,,,
kuen0395 發表於 2013-10-9 09:20



    前幾日問野....等左成百分鐘

TOP

我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨 ...
kfcc 發表於 2013-10-9 08:56


而家先出到12:30前落訂的貨, 但果日訂到第二日下午先暫停供應
咁計法咪去到10月底都會不停出貨?

TOP

我w21xxxxx still pi

TOP

我打去 800 問他們說跟訂單時間出貨.
avboy99 發表於 2013-10-9 07:15


佢緊係咁耍你走啦....

TOP

琴晚已 Shipped 依家 DHL Status 係 Scheduled for delivery as agreed 未知今日收唔收到貨
astray 發表於 2013-10-9 09:03



你望番你已出貨個email,應該有寫最遲幾時

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有人收到, 有人未出, apple話事

TOP

回復 18# bigboss


19號16G 金EMS送剛收到

TOP

call English line, have reply in 10 mins

TOP