kuen0395 當前離線
初級會員
我果日由12點到早上7點都有訂貨﹐基本上係跟次序﹐12:30前下訂批貨﹐應該轉晒pfs﹐今個星期點都收到貨 ... kfcc 發表於 2013-10-9 08:56
TOP
fatau 當前離線
特級會員
個hotline 打極都冇人聽,, 等左45分鍾,,, kuen0395 發表於 2013-10-9 09:20
kalun103 當前離線
進階會員
D_d 當前離線
jokelib 當前離線
中級會員
我打去 800 問他們說跟訂單時間出貨. avboy99 發表於 2013-10-9 07:15
kfcc 當前離線
琴晚已 Shipped 依家 DHL Status 係 Scheduled for delivery as agreed 未知今日收唔收到貨 astray 發表於 2013-10-9 09:03
Maydayb 當前離線
Banned
bigboss 當前離線
bbwarrior 當前離線
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員