怕一次損失就無晒d錢
你咪機盒分離,帶機線火牛
先袋機過關,租間酒店放低部機
回港再攞個空盒,失手最多無左個盒
過到關你部機仲起酒店

成本都係多兩三百,總好過你西價放再比人扣幾舊水,或者失手留半日時間

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 11# ccl4


    分幾條友帶已經ok啦, 唔洗酒店
一係上水MTR是但搵個人, 30蚊幫你帶條線囉

TOP

128 IP6+ how much in sz ?

ytd morning ask 12500 only

TOP

128 IP6+ how much in sz ?

ytd morning ask 12500 only
lyoon 發表於 2014-9-20 08:53


IP6 PLUS
128GB gold RMB$18000(在討論區見到一則新聞說由RMB$22000 回落至RMB$18000)
64GB 銀色 RMB$15000(參考昨天2位香港人)

TOP

大機今日升, IR 得幾部,
HOLD

TOP

本帖最後由 ccl4 於 2014-9-20 09:20 編輯
回覆  ccl4


    分幾條友帶已經ok啦, 唔洗酒店
一係上水MTR是但搵個人, 30蚊幫你帶條線囉 ...
ioio999 發表於 2014-9-20 07:41


第一程帶機線火牛收據,是但去關口搵個超市locker掉入去(唔想租酒店,但有小小風險,留意超市關門時間)
第二程帶盒,衰左就唔要,越快走到人係關鍵,當係賣淨機都高過ST西價

    其實點帶係自己決定,我只係提供flexible方案比大家,昨日ST9太貪心啦,開合減五百
你帶到上去好似餓狗搶屎,轉身走即加價

都係個句,衰左唔好返黎搵我

TOP

拆左盒華強唔收,金色就收,但都係賤價,可能係我太夜去

TOP

回覆  ccl4


    分幾條友帶已經ok啦, 唔洗酒店
一係上水MTR是但搵個人, 30蚊幫你帶條線囉 ...
ioio999 發表於 2014-9-20 07:41


點先搵到帶貨果d人
上次我羅零件上去 已比人扣過一次關
今次如果再有機要上去 我想搵個安全d方法

TOP

我明天去放,朋友帶盒,我帶機

TOP

拆左盒華強唔收,金色就收,但都係賤價,可能係我太夜去
dennis11 發表於 2014-9-20 09:47


可能你真係太夜先去,人地收工。
因為我下午時,見到有一個大陸人,畀左一張紙畀其中一間舖,張紙上寫住ip6 16G - 128G,唔記得有無ip6 plus,跟住張紙上面寫晒收機價,然後店員畀個負責人睇,負責人問一問係咪開封,個大陸人話係開封,負責人就話開封全減$200,個大陸人就話:得!得!得!減$200。跟住店員係張紙上每部寫住-$200, 再計數埋單。我無記錯張紙上寫左ip6資料有5-6行,即16G、64G、128G,估計應該有plus.
黑色好少人收,最多係金色,其次白色。

TOP