回覆 8# 臥雲

好多仲唔收添, cwb門口開11.X k咋.....仲少過ST
ST我問咗幾間又話唔收, 百記門口又話食飽
咁我可以點

TOP

回覆 11# joetcw


    只可以講有機冇市,同埋經一事長一智,細gb數機永遠最易放。

TOP

不如話:好快又缺貨,因海關已mark實ST,一出貨走私就拉人充公貨品
cleverever 發表於 2014-9-20 20:14


邊有咁易拉到人
有無咁勁呀, 次次都係大陸海關充公 iphone

TOP

唔係掛 聽先達朋友講 明天星期日 大陸冇盤
    加上銀行冇開工 d人冇現金 所以西價 ...
xblwk 發表於 2014-9-20 20:11



    呢個時候大陸點會無盤

TOP

見到今日ir 無大機, 諗起ching 個貼

TOP

亞拉丁

TOP

大銀128 12K 走? 尋日都仲有17K up
臥雲 發表於 2014-9-20 20:12



    17K?? 有咁高咩

TOP

17K?? 有咁高咩
ayacalip 發表於 2014-9-23 10:40

佢個post 20號,再尋日即係19首賣果日 第1日19k都有

TOP

回覆  臥雲

好多仲唔收添, cwb門口開11.X k咋.....仲少過ST
ST我問咗幾間又話唔收, 百記門口又話食飽
咁 ...
joetcw 發表於 2014-9-20 20:18



    sit on the boat

TOP

回覆 10# cleverever


唔好啦!開盒唔收!

TOP