joetcw 當前離線
初級會員
TOP
chunyiu0 當前離線
中級會員
小伙子 當前離線
老陳
進階會員
不如話:好快又缺貨,因海關已mark實ST,一出貨走私就拉人充公貨品 cleverever 發表於 2014-9-20 20:14
ricej 當前離線
唔係掛 聽先達朋友講 明天星期日 大陸冇盤 加上銀行冇開工 d人冇現金 所以西價 ... xblwk 發表於 2014-9-20 20:11
FabreKC 當前在線
kym.kym 當前離線
鳳凰涅磐
ayacalip 當前離線
大銀128 12K 走? 尋日都仲有17K up 臥雲 發表於 2014-9-20 20:12
Man X 690 當前離線
特級會員
17K?? 有咁高咩 ayacalip 發表於 2014-9-23 10:40
Kameyou 當前離線
回覆 臥雲 好多仲唔收添, cwb門口開11.X k咋.....仲少過ST ST我問咗幾間又話唔收, 百記門口又話食飽 咁 ... joetcw 發表於 2014-9-20 20:18
169 當前離線