D料唔知堅唔堅, 堅既話ST班友食水都幾深..
ivan4625 發表於 2013-10-17 18:35



    唔知WOR, 我唔會去IFC , 等陣無7300 , 我浪費成40蚊車錢@@

TOP

本帖最後由 charlescps 於 2013-10-17 18:41 編輯

好啦我又講啦,你地知唔知hold機既人,其實係會叫放機?
因為st佬一直係用一個金額去收貨,除非跌價,如果唔係早放機既錢其實係去左遲放機既人度

TOP

唔知WOR, 我唔會去IFC , 等陣無7300 , 我浪費成40蚊車錢@@
hkcool168 發表於 2013-10-17 18:38



    Ching 記得回報堅定留

TOP

回復 240# jokelib

都係推測一下,上星期唔底得班st佬咁殘價收
    灰銀比我唔會hold耐,因為差都唔差得多

TOP

好啦我又講啦,你地知唔知hold機既人,其實係會叫放機?
因為st佬一直係用一個金額去收貨,除非跌價,如果 ...
charlescps 發表於 2013-10-17 18:40

下次都要留意師兄指點

TOP

本帖最後由 charlescps 於 2013-10-17 19:11 編輯
下次都要留意師兄指點
finalforever 發表於 2013-10-17 18:58



    唔一定準架wo,哩d野會變架,收幾多,放幾多aos都有影響,冇你地回報又點可以去推測

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 charlescps 於 2013-10-17 19:14 編輯
哂氣,門口收機出低價咪又係小哂鬼
rickyso 發表於 2013-10-17 19:10



    我估7300 係32g,老實講7300 16g我都心動

TOP

ST 1/F 細鋪收 16金 $7000

TOP

回復 254# charlescps


    Thank you!!

TOP