回復 290# cky78


我都係入獅子, 但試了2間分行都唔得. 明天再試下另一間分行. 我果張摸上手都一樣唔似假的

TOP

真係最驚收假錢..
所以我一直都晤去MTR 放機
有間舖起碼都好d...

TOP

回復  cky78


我都係入獅子, 但試了2間分行都唔得. 明天再試下另一間分行. 我果張摸上手都一樣唔似假的 ...
hellfighter 發表於 2013-10-21 21:20



    係咪太新太直?

TOP

回復  cky78


我都係入獅子, 但試了2間分行都唔得. 明天再試下另一間分行. 我果張摸上手都一樣唔似假的 ...
hellfighter 發表於 2013-10-21 21:20

搵新款機試!
唔敢去櫃檯入,驚沒收兼上報紙


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

我都試過兩次彈錢.
好彩第二間分行過到.
收到假錢,賺埋都唔夠蝕.
有舖又如何?唔通回頭話假錢咩.人地都唔會認.
大家都知ST係咩人.

TOP

其實你地不如買部驗鈔機啦=.=
用500蚊去賺無限錢啦.

TOP

回復 295# dioho

照正路打開門做生意機會就微d嘅,每日數以百萬計岀入,犯不著為小數目冒險嘅。比人報串就大穫。

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回復 293# qwe1qwe


    05年都唔係新啦

TOP

17:20 JK 16GOLD 7000
但懷疑收到張假既一千. 用過2部存款機都唔收
hellfighter 發表於 2013-10-21 20:03


放心啦, JK 做左咁多年,未聽過有假鈔...
食錢機經常有問題, 冇辨法

TOP

17:20 JK 16GOLD 7000
但懷疑收到張假既一千. 用過2部存款機都唔收
hellfighter 發表於 2013-10-21 20:03



    放心啦.......先逹唔會收到假錢.....
由IPHONE 4 到宜家都未收過假,,,,......
人地成百幾萬現金.....點會用幾錢.....一陣假錢....報警埋仲煩....唔使做生意啦..

TOP