HOLD 金色.

TOP

HOLD 金色.
panda360 發表於 2013-10-26 18:54


一叫人hold 金色,個post 就沉左lu~~~hahah

話時話,今日都見唔到有乜人賣金色wor

TOP

Hold 吾 hold 系個人決定,冇話啱定吾啱,但系客觀去睇,AOS 之前訂果D金色,差不多派完,AOS 又暫時冇金色訂,再過多一個星期,D收機佬去邊到收金色機,可能有人話日日有後門大貨,我就當你日日有後門貨,但個貨量同 AOS 比,真系小毛見大毛。

利申:我自己今日啱啱起 iReserve 攞左兩部 16金,暫時吾放住。

TOP

Hold 吾 hold 系個人決定,冇話啱定吾啱,但系客觀去睇,AOS 之前訂果D金色,差不多派完,AOS 又暫時冇金色 ...
phantom8 發表於 2013-10-27 18:38


唯有有大貨派就係IR,所以睇IR做化了

TOP

唯有有大貨派就係IR,所以睇IR做化了
kfcc 發表於 2013-10-27 18:41


其實現在最大問題係張3李4都玩,比人做個勢就掉左部機去…

我都唔明…係AOS 日日都cut 單的情況之下,白同灰都可以賺得幾舊,仲衰過之前ipad mini

只可以話同炒股一樣,d 張3李4都買的no... 都係避之則吉

TOP

唔該有無ching可以讓一部金16給我?自用

TOP

唔該有無ching可以讓一部金16給我?自用
kelvinjai223 發表於 2013-10-28 09:37


自己去ST問人啦
你高過人地收機佬個價
多多人樂意讓部比你自用

TOP

iphoneprice 話今日 6400

TOP

iphoneprice 話今日 6400
blueLakH 發表於 2013-10-28 11:10


e個只不過係BID price…

冇人賣,一樣要提高個bid price...

TOP

本帖最後由 teddyboy 於 2013-10-28 23:48 編輯

回復 386# kelvinjai223

我都想自用
今晚st放左16g $6450

TOP