貨已歸邊. 唔知會升到幾多 ?

TOP

貨已歸邊. 唔知會升到幾多 ?
youhello507 發表於 2013-10-29 10:29


唔賣的…繼續唔賣

要走的都走晒了…

TOP

剛剛收到兩隻16金,唔知HOLD唔HOLD 2日好

TOP

剛剛收到兩隻16金,唔知HOLD唔HOLD 2日好
hang1982 發表於 2013-10-29 11:18


你是最後的一批,自己唸下…

TOP

係咪無貨派,準備升價?

TOP

係咪無貨派,準備升價?
Half-Life2 發表於 2013-10-29 12:09


派完了

TOP

派完了
Cha Cha 發表於 2013-10-29 12:32



    我都有一部啊,諗緊幾時放

TOP

邊派完,我仲有一部920金未出

TOP

邊派完,我仲有一部920金未出
cklee19810419 發表於 2013-10-29 12:55


你應該早上9點幾先訂

TOP

你應該早上9點幾先訂
kfcc 發表於 2013-10-29 13:35



NO

TOP