youhello507 當前離線
進階會員
TOP
Cha Cha 當前離線
貨已歸邊. 唔知會升到幾多 ? youhello507 發表於 2013-10-29 10:29
hang1982 當前離線
剛剛收到兩隻16金,唔知HOLD唔HOLD 2日好 hang1982 發表於 2013-10-29 11:18
Half-Life2 當前離線
係咪無貨派,準備升價? Half-Life2 發表於 2013-10-29 12:09
派完了 Cha Cha 發表於 2013-10-29 12:32
cklee19810419 當前離線
kfcc 當前離線
初級會員
邊派完,我仲有一部920金未出 cklee19810419 發表於 2013-10-29 12:55
你應該早上9點幾先訂 kfcc 發表於 2013-10-29 13:35