Cha Cha 當前離線
進階會員
你應該早上9點幾先訂 kfcc 發表於 2013-10-29 13:35
TOP
kin28 當前離線
初級會員
which price will u guys sell kin28 發表於 2013-10-29 16:31
睇下情況la... 佢一日唔開…咪等lor...上返7字再算 Cha Cha 發表於 2013-10-29 16:38
qlee02 當前離線
aquarius 當前離線
wilsonho1211 當前離線
第一次用AMD
上返7字再算@@ 未上返7字我都可能放... 怕突然番大貨/walkin有得買 kin28 發表於 2013-10-29 16:43
升緊 可以繼續hold 上到$6600就差唔唔多 wilsonho1211 發表於 2013-10-29 19:13
billy9172 當前在線