D 人叫人HOLD貨, 其實因為自己D貨未到
過左咁多日, 都係同我放果日一樣價
之前話冇大貨到就升果D? 到底幾時先會升?

TOP

最後一批金送晒未? 但係APPLE又唔開士多.

TOP

最後一批金送晒未? 但係APPLE又唔開士多.
triple6 發表於 2013-10-31 14:04


出埋最後一批, 咪長開攞

TOP

出埋最後一批, 咪長開攞
n2user 發表於 2013-10-31 14:05



    你口吻咁似D 先達佬既

TOP

D 金仲未送晒??

TOP

你口吻咁似D 先達佬既
r9kewell 發表於 2013-10-31 14:19



    我都想係佢地, 咁好搵

TOP

我都想係佢地, 咁好搵
n2user 發表於 2013-10-31 15:32


有本事明天殺落6000,反正叫價…一定有人信的…玩大去ar ma

TOP

六點半放左16 金  6360,2樓放

TOP

六點半放左16 金  6360,2樓放
lokfunotes 發表於 2013-10-31 19:13



    咁低=[

TOP

咁低=[
Half-Life2 發表於 2013-11-1 00:15



    今日都係差不多

TOP