hold 啦 hold啦
會回升既

TOP

hold 啦 hold啦
會回升既
ricej 發表於 2014-9-20 01:31

hold到國慶一定升

TOP

hold到國慶一定升
frankiepoon 發表於 2014-9-20 01:32



    聖誕好d
幾年前就有班白痴話hold到聖誕

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 54# cpk

唔知未來事,小陽春唔係無可能出現

i4到宜家,我hold過幾次,輸多贏少
宜家有機就行下,揾最高價放算數
我都幻想緊iPhone6產能突然出事。

TOP

唔知大家有無聽過 "升就$10咁上, 跌就$100咁跌"

TOP

回覆  cpk

唔知未來事,小陽春唔係無可能出現

i4到宜家,我hold過幾次,輸多贏少
宜家有機就行下, ...
ricej 發表於 2014-9-20 01:48


我攞完機極速掟, 6 64 gold 10K
好彩掟得快,今日好多貨出

TOP

hold到國慶一定升
frankiepoon 發表於 2014-9-20 01:32



應該hold到佛誕

TOP

二千幾唔走, 二百幾先走

TOP

既是炒家亦是用家,已拆左部64灰6黎用
我只係想帶出就係,過往幾年都唔會第一日出機就跌到得番+2千,
有經驗炒過都知係D莊家做媒壓價,貨源再多都唔會夠北上填數,
多貨到水浸到底有幾多成係事實?

當然有人滿足於放工西價執二千走人係閣下既事,況且我都無叫人HOLD貨,我只係覺得用供過於求呀周圍都貨呀上台好易有呀呢類假藉口黎睇淡個市好唔合理,
總之每個人都有自己心理關口一個價錢,到價滿足咪走,就係咁簡單

TOP