until china can sell

TOP

上台好易有,不過細6個價都唔夠cover合約總額,真係咁值得令所謂嘅新手去放?

TOP

上台好易有,不過細6個價都唔夠cover合約總額,真係咁值得令所謂嘅新手去放? ...
S2k 發表於 2014-9-20 05:46



我都續約出咗部i6  4.7..8千放咗..2年台費8千5左右..如果咁計只要俾5百幾就有2年服務用..宜家最平都要(78+12)啦...所以我都满足了

TOP

邊間上台有plus ?我3 hk 網上登記仲未有消息,但下星期就約到期了

via HKEPC Reader for Android

TOP

邊間上台有plus ?我3 hk 網上登記仲未有消息,但下星期就約到期了

via HKEPC Reader for Android ...
kof2002 發表於 2014-9-20 07:03



我在3同csl出左4部plus
同sales吹水個陣發現佢地見我出到兩部plus都好驚訝
早登記同揀岩容量應該好有影響

TOP

有無台可以Walk In 出機

TOP